همشهری آنلاین: محمود احمدی نژاد که به منظور شرکت در مراسم کلنگ زنی طرح عظیم انتقال آب از دریای خزر به دشت مرکزی ایران به استان مازندران سفر کرده است، فرمان آغاز اجرای این پروژه بزرگ را با رمز یا مهدی (عج) صادر کرد

 محمود احمدی نژاد که صبح امروز (دوشنبه ) به منظور شرکت در مراسم کلنگ زنی طرح عظیم انتقال آب از دریای خزر به دشت مرکزی ایران به استان مازندران سفر کرده است، فرمان آغاز اجرای این پروژه بزرگ را با رمز یا مهدی (عج) صادر کرد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری گزارش داد: رئیس جمهور در این مراسم اظهار داشت: این پروژه عظیم به دست متخصصان، کارگران، مهندسان و مجموعه ای از شرکت های توانمند ایرانی و جوانان برومند انقلاب اسلامی آغاز می شود که مایه افتخار کشور است.

احمدی نژاد با اشاره به آغاز اجرای این طرح عظیم گفت: امروز شاهد اجرای چندین طرح مربوط به انتقال آب و همچنین چند پروژه سدسازی هستیم که مایه عمران و آبادانی کشور است.

رئیس جمهور در ادامه خطاب به تمامی مهندسان و کارگران این طرح عظیم گفت: همه عزیزانی که خود را برای کار جهادی و انقلابی آماده کرده اند با نام نامی امام عصر حضرت مهدی فاطمه (عج) و با رمز یامهدی، یا زهرا، یا مهدی، کار خود را آغاز کنند.

کد خبر 166485
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز